رویدادها آرشیو خبر ها
شزنی : برای موفقیت یووه تمام تلاشم را می کنم

شزنی : برای موفقیت یووه تمام تلاشم را می کنم

تنها چند ساعت از تمدید رسمی قرارداد شزنی، سنگربان بانوی پیر می گذرد و او از ماندن در کنار یووه تا پایان فصل 2024 خرسند به نظر می رسد، هر چند که نمی توان در دنیای امروز فوتبال به مدت قراردادها چندان دلخوش کرد ما این لهستانی امیدوار است که تا سالیان سال با پیراهن بانوی پیر همراه این تیم افتخار بیافریند.

 

او در گفت و گوی کوتاهی پس از تمدید قراردادش با یووه شرکت کرد و به برخی سوالات پاسخ داد.

 

اولین حضور با پیراهن یووه

 

شروع با یووه لحظات زیبایی بود. بازی خیلی خاصی نبود برابر کیه وو و سه گل. تقریبا سه سال است ک اینجا هستم و همیشه به دنبال بهتر شدن و پیشرفت هستم و تمام تلاشم را می کنم تا همواره نمایش بهتری برای یووه داشته باشم.

 

بازی برابر المپیاکو

 

بله بازی مهمی بود، یادم هست، بوفون چند روز قبل از بازی آُسیب دید، من از حساسیت بازی آگاه بودم و در عین حال می دانستم که حداقل برای چند هفته درون دروازه خواهم بود.

 

بازی مورد علاقه

 

من بازی هایی که در آن به پیروزی می رسیم را دوست دارم، فکر می کنم دیدار برابر میلان در ماه نووامبر و البته بهترین بازی همان بازی نخست در ورزشگاه آلیانس بود.

 

ضربات پنالتی

 

فکر می کنم در هشت پنالتی اخر تنها سه گل دریافت کردم، اگر اشتباه نکنم. نه، خیلی مطمئن نیستم، خب لحظاتی از دیدارها خیلی سخت و حساس می شوند و فکر نمی کنم ضربات پنالتی دشوارترین شان باشد.

 

هدف شزنی

 

بردن جام ها، من تا 2024 اینجا هستم و می خواهم همه جام ها را بالای سر ببرم و برنده شوم. هدف باشگاه و تمام بازیکنان همین است، باید برای تیم دوید، فداکاری کرد و در نهایت به اهداف بزرگ رسید.

 

پیامی به هواداران

 

می خواهم از تمام احساسات و لطفی که دارند تشکر کنم، هیجانی که زمانی در زمین هستم به من می دهند و قول می دهم که همیشه برای این باشگاه تمام تلاشم را بکنم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: